12月11日就係聖誕歌唱班際既初賽..
依家日日放學 補完課 就練班際...
成身都好累好累..不過大家都好努力!!
一定要入到決賽..但係d歌..唔可以有人聲-口-''
又未搵到人幫手...唉..好快到..
希望我地練得哂啦!!
不過練舞果陣真係好開心既..d人好好笑^^
有d同學/朋友就join左小組/個人!!
你地大家都要加油牙^^5A加油=]
最近好多人生日!! 生日快樂牙=]