你突然之間搵番我..我又開心又唔開心..
開心就係你搵我..唔開心就諗..點解咁耐唔搵我呢!
不過我知道你好多野做...好唔得閒既..
你今次打黎講左幾句就收左線..係因為我病了!?
你叫我早d訓...所以先收線...下次再打比我..??
但係我真係唔知你幾時先會打黎..
你轉左電話號碼..不過你唔講我知新果個係幾多..
你話聖誕節果陣一定會搵我@@?
我信你=]到時等你電話啦^^
好多時都唔知人地諗緊d咩...雖然明白...
冇可能知道別人心入面諗咩..不過都想了解下!!
最近好多fd都因為愛情而唔開心...
又因為鐘意的對象比左自己好多幻想..很辛苦呢!!
希望佢地大家可以同自己鐘意既人係埋一齊=]
|