今日去左同學屋企溫書=口=''
去到睇左套戲..之後就落街食野@@''
今日係元朗藝術節..好多野睇..有人打鼓跳舞!!
有人幫畫自畫像..唉...full左..冇得畫 慘慘!!
食完野和同jas 希佢地去比人畫手繒!!
希果個畫得好唔令..佢好失望呢!!
好開心呢^^之後就再去番佢屋企溫書...
不過都唔係溫左好多@@