今日比牙sir問書- -唔識牙!!!又要去搵佢問番!
佢問到好難囉= = 都唔知佢問咩...
唉-口-有d班好多人冇番呢@@
全校有1個豬仔感...比有d學校都小好多@@
好健康牙我們=]希望冇咩人病啦..
放學同左朋友們一齊去影相相...好開心呢=]
唉-口-''想減肥呢...>333<