昨日和江 城去左mk buy書包!!
3個人buy左同款唔同色- -好搞笑=]
之後3個人去左糖百府到食雪花冰- -;真係好好食囉@@
又想去食多次TIM...出到MK大家都唔係好識路-口-''
果日又係第2次食味千..食麻辣..不過都唔係好辣=[
因為糖百府果到要等位...所以咪周圍行下..
點知番到去又過左..又要等過..
不過食到之後都好開心 WAKAKAKAKA!!
HAHA隻公仔好得意>333333333<