9月13日 牙妹生日@@
9月14日大舊生日=]
2個都生日快樂喔...又大一年了!!
9月12日 因為唔去大舊個生日會....所以就係千色等送禮物比佢..
佢地5:30先話到...所以我和蟲由4點開始等..
真係好悶囉= =咁岩見到楨..佢叫我6:00番教會..
ok啦..送完咪番去聽下=]
等到5:45佢地都仲未到....但係我又要番教會..
之後叫蟲幫我比禮物..佢好似嬲我唔陪佢tim!!
去教會聽(獨)個牧師吸左十年..
聽完真係好大感動...雖然自己冇做過依d野..
但係佢介到真係好奇妙=]
|