最近好累牙 = =番學..又悶wo..
今年最後一個會考...又話唔比重讀..
就算重讀...本來升中6變升中4- -
咁不如我去讀ive好過啦= =真係想迫死人咩!
唉-口-隻眼唔知咩事...好驚有咩事囉- -''
又唔知點可以去check wo-口-好驚牙 主-口-''
祈禱只係比較安心d..依家成日都訓唔著囉= =