今日和 朱 昭 容一齊去睇冰河世紀3@@
容 我 昭都唔識去TM UA-口-''
好采 朱 識-口-如果唔係有排未去到=[
冰河世紀3好好笑囉-口-''
行左一陣 昭 就走左..之後我 朱 容去左打保齡..
我勁屎囉- -佢地都好勁=]
跟住我就番元朗搵堂哥...不過堂哥和小芷去影貼貼相..
咁我就帶 堂哥個FD 和 細佬 堂細佬 一齊去BUY鞋=]
好累牙!! 不過都好開心=]