昨日因為唔舒服冇去到makmak BBQ..
今日就因為強生日去左蝴蝶灣玩!!
本來諗住bbq 但因為落雨都冇b到..
只係玩水-口-唉..比人掉左落水-口-
本來仲諗住唔濕個身...點知..由頭濕到落腳..
玩左好耐@@我同楨佢地好努力整左個沙既,,,
生日cake比佢=]呵 可惜唔食得..
真係玩到好累...成個身都冇咩力..
之後番左元朗打邊爐..真係好貴..
不過好開心既...之後去左公園@@見到冼...好搞笑=]
同佢傾左一陣計 真係好耐冇見=]
ps. 呵...今日汁左好多好令既石仔>3333<
我發覺...唔識游水會比人恰...
|