聽日第一日考 中史-口-
今日好乖去左自修室...溫到死死下-口-
10課溫得果3課...唔夠 仲有係寫左一次重點only-口-
冇記過...唉....死定了
不過真係好難溫...左有人玩手提電腦 右d人勁傾計...
完全唔可以好專心 ...
自己又有時走去同人傾計牙= =... 食下野牙.
仲係咁搵人同自己sd sms''''
好辛苦牙!!不過都好過係屋企咩都唔溫既...