今日番完學和 江 jas 城 去迪迪尼黑色世界!!
因為城有3張飛..唔洗錢>33<jas又有全年 所以一齊去呢!!
去到落好大雨-口-下身濕哂...鞋好重囉- -''之後一去就玩鬼屋(酒店大街)...好驚牙!!
4個人死痴埋一齊...d鬼好恐怖-口-.......有隻醉酒鬼係咁跟住哂-口-''//
真係比佢嚇死..玩完之前再玩幾個普通game都平靜唔到..
可能係因為我太膽小啦= =第二個鬼屋...因為係異型...
我最憎依d野-口-好嘔心囉!!所以冇入到去...得jas和城入...
城話唔驚...問jas係唔係-口-但係jas...驚到出唔到聲..佢都好憎異型..
第3個...好多草草既地方-口-又係好驚依d地方..真係好驚..
冇lala有隻女鬼係我旁邊叫..嚇死人..有個(忍)形人嚇到個fd彈起...
後面仲有3個大人一齊行既...佢地唔驚仲係到嚇我地-口-''
最後去睇4D動畫..勁真>33<開心..但仲有驚@@''
之後去左睇煙花>33<好令牙!!不過錄唔到...唉..
好累牙今日..不過好開心...但係又好驚-口-''真係...haha
我死左了 見不到我@@

好令...係我屋企就好

大門口>33<一齊影相先

煙花>33<仲有好多影唔到
在火箭下的我@@'

|