今日開始考試la~ 第一日考通識同埋中文作文 不過唔係好識(可能又肥佬> <) 今日溫緊書果陣, 突然唸番起牙哥D「魚」野 ^^ 之前學校無喇喇俾左包M巾D女仔 每人一包 用左個藍色的布袋載住 跟住 我將果包野放左係我的書桌到 我牙哥以為包M巾係筆袋 所以打開左 見到係M巾之後 就問我''e個5係筆袋黎假咩?''