sOrrY牙...我琴日掛住溫書所以冇打~
保返啦~
***********************************
11/6
考我最驚嘅英文..
&
普通話{筆試}
點知..英文都唔係太難~
只係第一篇作文我有少少唔係好識作...
希望合格啦﹌
****************************************
12/6
今日係考數學...&...寫作[中文]
數學前面好容易~
後面我有D唔識..
寫作我覺得oK~
*******************************
聽日係最後一日考試..
要繼續+油...xD
|