- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日番學luuuuu" lunch個陣打卑個仔咁既water仔-v-'' 佢好惡aaa" 之後上Math個陣,, 肥傑唔知做咩無啦啦喊-v-'' 男人老狗係咁多人面前喊,, 討厭" 放學同牙樂行左去買煙,, Water仔打卑我,, 開心到爆炸@@" 之後卑享哥仔整到身成提子汁就走人,, 番屋企沖涼'' 呵呵" 同Water gg傾左一陣MSN,, 佢就訓覺luuuu"
ps:好悶,,有d想落街,,又無人陪我/3\