- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日兩點幾細威打電話黎叫我過左天逸先,,,'' 我沖完涼就去左佢到luuuuuu" 之後等佢食完野,,同小虎落左空地都坐''' 坐坐下".....''打卑我,, 話free左野" 唉''超撚無奈,, 竟然都愛不下去'' 結束對我兩也是好事'' 之後細威話同我去唱kkkkk" 大唱失戀歌'' 唱完都11點幾luuuu" 番到屋企,,玩左陣電腦" water仔 知道左我喊之後就叫我落街,, 陪我陪到天光就番屋企luuuuu"
ps:理想當然我的錯,,被我突然拋開也是我錯麼?