- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日我一訓就訓到12點幾'' 之後起身就食野食藥;; 睇下d mgs'' 肥傑話又無番-0-'' 之後打左個電話卑佢'' 佢叫我去打機''' 超攰-0-就死,,唔去luuu" 之後又訓-0-'' 訓到6點半到'' 之後同pinky傾左陣'' 大便打黎又同佢傾'' 傾左陣我又要食藥個d,," 都係訓喇'' 攰a,,
ps:病真係好辛苦呢*,,