- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日朝早好早起左身" 因為我琴晚訓到岩岩6點半,, 但唔知點解都仲係好攰,, 哈哈'' 之後到左lunch個陣,,個,頭好痛,, 直到放學番隨屋企,, 牙媽同我落去睇醫生'' 醫生話我流感-0-'' fuck" 天日番唔到學;;; 陪唔到pinky'' 梳aaa"
ps:訓覺喇”