- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
琴晚12點幾小b又離家出走-v-'' 佢同樂怡家姐黎搵我,, 之後再去搵細威=3='' 好耐無見喇..錫番淡先=333='' 之後我地坐到天光,, 細威就番屋企,, 我地三個女人就去食早餐,, 食完早餐就去左小肥屋企=33='' 佢表妹好得意哇,,,>333<'' 不過就煩左少少,, 係佢到訓左一陣,, 起身玩左一陣,. 就番屋企luuuuuu" 頭先打卑佢..又訓著左,, 死懶訓gggg""""
ps:好攰..好眼訓..