- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今朝好早係water到番屋企,, 之後打卑小肥,, 佢陪我陪到3點到,, 我太眼訓.. 就走左去訓.. 訓到10點幾哇,,, 哈哈~ 起身又打卑小肥,, 同佢又傾左成晚哇=3='' 佢唱歌好搞笑...哈哈..
ps:賢..生日快樂哇!