- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今朝同歐恩傾計=V=" 傾到9點嗌牙賢起身=V= 自己傑黎左.. 請大家自己聯想我地做左D咩=3=V" 訓到咁上下小肥大佬又SD MGS黎嘈醒左我~ 算~ 佢係"屎"上第二個嘈醒我既人!!! 哈哈~ 小肥都番埋黎哇~ 都唔錯..唔使悶=3="
PS:落大雨,,吹大風,,牙媽話搵個人嫁老公=V="