今日睡到差不多下午6點喔~
之後老公打過來,,
一聽到他的聲音就知道有點問題~
原來他跟傻PIN又飲酒∼忽=V=”
之後就拿拿聲飛去睇佢∼
傻PIN係咁吹吹吹∼
老公又話要死又要跳樓..
-V-呼∼上到去..
見到佢咁既樣,,有D心酸~
之後傻PIN同牙蝶走左..
得番我地兩個..
見到佢咁既樣,,我又喊喇~
好似係我琴晚SD個個 MGS卑佢搞到佢今日咁~
好似係我係累左佢咁..
佢仲同我講左好多好多野..
老公我知你愛我ga"..
其實琴晚由我開始話訓覺個陣已經開始喊la~
不過好驚你膽心我先呃住你!
我琴晚的而且確係想死..
仲諗住sd埋個mgs卑你我就自殺!
但係..我諗番起你收線之前講既野...
我又心痛..我唔舍得離開你..
呼~我唔想你再諗跳樓個d ar~!
你每一次講我個心就痛一下,,,
你知唔知你今日爬左上去話跳樓我幾驚牙?!"
總知....我真係好愛你laaaa"
ps:希望你訓醒之後會無事∼!
|