今日朝早落床睇電視~
好鬼悶,,又無訓到覺豬啵~
同老公兩個SwEET x2 呢*,,
之後牙媽起身以為我岩岩番屋企..忽的~
之後去左牙蝶後樓梯煲煙..
老公今日痴左線-v-''
好燦爛~""~
結業禮luuuuu""
一聽到d人講野就....係咁起雞皮~
拎成績表哇~仆街..
dum個到卑人記左兩個缺點..
睇死老逗都
唔簽嫁laaaa""
升到班哇~~HappY*..
放學就番屋企~
夜晚去左牙蝶到一陣就番屋企LUUUU""
番黎打投訴信..
話住SD去教統局投身呢..KAKA''
PS:覺豬LUUU”老公我愛你唷∼!
|