今日好早諗住同牙基去Cut Hair ''
不過佢話天日先..
咁就可以出制反反喇~呵呵">33<"
之後出到去..
我地係旺角行左一陣..
就搭車去APM行la~
PINKY''話想撞下除仔係唔係到..
行行下~我地幾個都好肚餓~
就去左吉之島到搵野食~
搵左薯角黎食..""$5"""
一路行一路食..
最後係食哂唔使卑錢""
之後文傑老公話去佢契爺到食MUMU..
我同PINKY兩個女人係到行街街~
PINKY話想行路去9龍灣
一路行,,一路鳩UP,,講埋D無聊野>>"
行到見到一個野..寫住"煙灰缸"
笑到死牙..哈哈''
之後行行下見到遠處有個LOGO..
M記哇~哈哈~入左去HEEEEE""
再問個到D人點樣行去9龍灣
D人話搭巴士,,搭MTR..
PINKY話佢唔鍾意搭巴士,,
行到好耐好耐TWO Har
終於去到喇,,
不過最後又番番去旺角..
等老公looo..
頭痛牙..
番到屋企好攰好攰,,
訓覺豬luuuuuu
ps:老公..I笠U哇哇哇...
|