- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日番到學校又上堂lo∼ lunch去左搵陳副校∼ 放學牙媽都無黎接我.. 我自己番去∼ 番到去打機lo∼ 唉.. 呢排老公好似5係點樣理我咁.. 好驚呀∼ 仲有2日就2個月喇∼ 5想分手呀∼
ps:我諗得太多嗎? (老公你睇完5好話卑我知你睇左喇)