今日好早醒左(6點30)..
之後就起身執番好d眼耳口鼻..
跟住就食早餐..
之後就去北江搵老公..
跟住番學..
不過lunch個陣卑人收左兩個dum同銀包..
我發哂顛..
死仆街黎嫁..
老關囉..問佢係咪佢到..
又話5係..
之後又話係..屌∼
之後去見郭姑..
同埋牙媽黎左..
發哂脾氣∼
(因為miss關走左)
之後無耐就番左屋企lu∼!
番屋企個陣又同牙媽嘈交..
之後又喊..
唉..>v<”
掛住老公哇∼
ps:仆關miss關..
鬼5望你卑我牙媽屌死呀∼
都話我打卑牙媽你無好結果嫁啦∼
呵x2
|