- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日朝早番左大陸.. 之後番黎香港去左一番食壽司.. 跟住就番屋企.. 悶左成個下晏.. 之後就打機仔.. 打到11點幾左右.. 打日記..呵呵~
ps:好似好耐無見過老公咁.. 唉.. 老公艾笠腰哇∼