今日4點幾起左身..
之後就反電腦lo...
唉~
傑又同我講宮個套野幾時卑到佢牙媽~
煩呢*..
之後幾個鍾都好似無見過佢咁..
逃避緊我..?定係跟本唔想見到我?
有時我好討厭你係我面前說起那個他~!
有時好討厭你像沒了我存在般!
有時好討厭你在欺騙我!
為何明明時喜歡你,,
自己心裡卻有無窮的大話在騙自己?
為何一看到你痛苦的樣子..
我的心又緊緊的閉起來..
為何明明我是對你不好..
偏偏你還在我身邊出現?
為何我每一次都傷害你..
怎麼你還一次又一次的原諒我?
我自私..
因為我想完全把你擁有..
我吃醋..
因為我不想你的心擁有的不是我..
ps:討厭自己..
|