今日朝早好多人打黎嘈住我訓覺-v-"
我諗住今日唔番學哇嘛..
之後訓到11點幾到..起身..
打卑PINKY..
佢同文傑老公出九龍灣..
之後我就跟住出去LAAA~
去到都成2點幾LU..-00-''
跟住HEE左陣就番元朗..
搵個個乜春春家裕..
-V-佢好樣衰..大鼻..成龍咩-VV=
FUCK的..
之後去左屯門食野..
個間野咩都無..點做生意..
嗌個樣無個樣..
最後我同老公食小丸子..KAKA~
之後就番天水圍煲左陣煙..
就番屋企LU..
PS:生活一D情趣都無..
好悶呢*..
|