今日朝早好早起左身..
6點半歕小肥等到10點到..
11點到出門口,,1點半到達,,
本來都好開心既..
因為可以見到小肥哥..
不過,,牙傑佢又...唉..
好煩哇,,
其實我都有自己既自由..
雖然我唔可以話全部卑哂你,,
但係其實..因為我愛,,所以我去愛..
我鍾意小肥..係因為佢比你好,,
唔係樣貌..從來我都冇睇仔既樣黎做人..
其實我唔明..點解一個唔識你既人..
可以問咁多咁多次個fd個fd有冇事?
每一次你都傻下傻下咁..
我要既男仔唔係咁aaa!
我唔鍾意d男仔成日係我面前喊,,
我唔係你地想像中咁堅強..
唔係咩都忍得gaaaa"
我都係人..我忍都有一個限度..
或者其實大家係需要一d空間,,
冷靜,,即使做唔到情侶..
其實我覺得,,只要愛過,,
無悔過..對我黎講已經足夠!
我再喊唔出..因為我真係好攰好攰,,
呼,,
ps:我和你..只是相識了一天,,走了5個月路的兩個世界既人!!
|