- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今朝早牙賢好早起身陪我玩msn.. 玩到佢出街..我就去訓覺luuu.. 訓到8點半到,, 打卑牙傑..佢話係肥蝶到,,, 起身卑老逗打左幾巴-v-" 之後牙媽番黎以為我有咩事-v-'' 佢話打唔通我電話.. 之後去左牙蝶到,,=3='' 跟住又去左牙傑到,,=333= 哈哈~同小肥傾緊電化仔.. Happy""""
ps:董哥仔,,買手信aaaaa!!!!