- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
呼..今日好早傑就黎左MY HOME喇.. 之後訓到5點幾牙媽番黎我地就去牙蝶到.. 蝶蝶姐..要我等你幾個鍾.. 等到我發脾氣喇.. 今日黎M哇~" Happy"因為證實無事~ 之後落大雨... 唔想番屋企.. 就去左傑到訓=v= 5點幾就走左.. 訓到個頭好柒~ 番到屋企即刻沖涼.. 訓覺=v=" I MISS YOU SO MUCH !!
PS:終於Day 4喇,, sO haPPy" 等左你成兩日悶死禾了=3='' Are yOU mIss Me?