- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
本來今日好開心咁出去搵小肥g” 不過,,番左黎之後.. 好似咩都變哂咁.. 哭..其實又代表著什麼? 點解你要飲酒? 點解牙? 點解你仲要同我講咁多野? 點解? 點解連PINKY都呃我既? 嗚..
ps:小肥..梳哇,,搞到你又唔開心..
原來到最後連朋友都做5成! 原來分手後就會失去多一個朋友~ 原來做人真係咁難? 好多個原來,,同時流滿好多個點解,,