- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日朝早好早去食早餐同傑.. 應該咁講,,係成晚無訓.. 哈哈~" 之後番黎就訓覺.. 一訓就到7點..wakaka'' 食完飯.. 食左一陣innnn" 番黎睇個廢人個日記.. 收你個屎忽laaaaa" 我鍾意打咩就打咩.. 關你撚事waaaaaa" 呵欠,, 之後同小肥個同學"毛毛"傾計仔.. 好搞笑哇,,佢有185cm高哇.. 高得好恐怖哇~ 有我兩至三個人咁高哇.. 恐怖inggggg" 佢都好搞笑下,,哈哈,,
ps:悶..掛住小肥個表妹仔..kaka""