今日生日喔''
琴晚好失望-0-''
佢又話唱生日歌卑我聽''
自己又訓左覺,,
唉''
之後今日朝早同佢一齊番學個陣又嘈交-0-''
bad day??
之後放學傻PIN同我就番屋企整好哂D野''
就去西鐵站搵小肥同小HIT""
個隻咁既小HIT好鬼型-V-''
之後我地就出左元朗''
係水邊打左陣機仔''
之後去左博多到..
點知見到,,,,,,唉''
元朗咁細'''
撞到都唔奇-.-''
我地食完野小肥小HIT就走LUUUU"
今日都好HAPPY哇''
呵呵''
PS:今年收到好多禮物仔哇'''
|