- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日同小寶係元朗番黎,, 之後佢去大埔,, 我同媽子去飲茶-V-'' 之後之出左去LUUUU" 去銀座打機,,* 之後4點幾就去左天盛搵旺仔佢地,, 我同PINKY個D又飲酒了,, 我同佢都飲醉左,, >V<" 飲到屋企都無番,去左肥樺到訓,,
PS:你5聽我電話,,我真係好驚,,/3\