- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日牙樂add我叫我去天耀,, 咁我就拿拿樂去laaaaa" 點知落大雨loooo" 超無奈looooo" 之後去到食左蝶媽d河粉,, 就上左小蝶後樓梯坐左陣,, thannnnn之去左牙幫到=v='' 係佢屋企玩到7點幾就落番天耀,, 打卑隻小寶又唔聽我電話>v<" 之後等到小b黎,, hae左陣就番屋企luuuuu" 悶死左喇'' 你去左邊aaaa" 做咩唔聽我電話/3\''
ps:好悶呀...