- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日起身都成2點幾鍾,,'' 之後出元朗搵老母.. 行左陣係千色見到豪仔佢地班人,, 哇卡,,同佢地番天水圍,,'' 係天耀坐左陣就同老逗去食飯=v= 食完就去左牙威到...'' 番黎同朱古力傾左陣電話,, 好煩loooo" 好想喊loooo" 唉,,
ps:無奈ing”