- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日好晏先起哇=3='' 之後整埋d野就去左籃球場搵傻pin-3-'' 之後坐到榮仔黎=3= 屌哇,,'' 之後就去左搵牙lun'' 搭車個陣肥樺打黎同我say" 話肥撚free野呢*,,, 仲話報左驚,, 哈哈哈哈,, 天大既笑話,,'' 睇你死未,,哇卡,, 十分心涼waaaaaaaaaa" 睇你死未,, 好撚開心=3='' -v-打邊爐loooooo'' 係咁飲酒呢*..'' 呵呵,, 醉左又代表左d咩呢??"
ps:番吾番屋企好呢@@”
LUN"生日快樂呢*..