- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
琴晚同個幾個NET FD傾電話,, 搞到今朝早6點幾先訓,, 訓到點幾鍾起左身一陣,, 又訓過,,,因為本來話出MK的,, 不過最後因為我眼訓而無出到呢*.. 之後到3點半起身沖涼洗頭去搵肥雞/\/\'' 之後去天耀搵佢地,, 個頭好痛aaaaaa>V<" 無耐就番屋企LUUUUUUU" 呵呵,,
PS:今日終於見到傻PIN同牙樂老婆喇!!