- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日10點我唔肯起身卑牙媽鬧醒左,, 之後洗完個頭就出去luuuuuu" 搭車個陣同榮仔傾左陣電話,,,''' 搭左勁耐車,,坐到屎忽都痛埋,, 去到家計會卑人點黎點去=v='' 之後上到去,,登記完,,之見doctor'' 搞左差唔多三,四個鍾,, 之後3點幾就落左mkkkkk" 行左陣就番天水圍搵囍姐wif牙樂,,'' 坐左陣同豪文哥,,肥堂去銀座,, 無耐就番屋企luuuuuuuu" 番黎都係同牙榮仔傾電話咁laaaaaaaa"
ps:好悶aaaaaaaaaaa,,'''