- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日起身就去差館,, 之後去大埔>v<" 番黎就即刻搵牙樂,, 跟住就去左元朗同家姐食飯.. 食完飯搵牙樂,, 樂媽又打卑我,, 之後又樂逃走-0-'' 我同mickey去完個廁所就唔見左佢地-0- 好彩佢都仲識打番個電話仔卑我,,嚇死,,-\/- 之後諗住上佢屋企個陣卑佢牙媽見到呢*.. 嚇親-\/- 之後我同mickry係公園到坐左勁耐,, 終於上到佢屋企-0-'' 坐左一陣就番屋企luuuuuu"
ps:李文傑,,我告硬你嫁喇,,你唔死我又點會開心,,??