今日朝早去左tra會所到玩哇~
之後同老公番屋企..
之後老逗話同我去買電話~
咁又出左元朗啦~
番黎個陣,,
毛哥打卑我..
話今日佢生日~
同佢食飯~咁ok la"
完全無問題啦~
之後食完我就番屋企..
番去個陣見到牙欣佢地~
跟住知道德智唔開心/3\
佢牙,,走去界手哇~
陰工~佢5中2我界手自己又界∼
心痛的呢*
雖然我3番4次搞到你同牙欣嬲..
係你心目中我可能已經5係以前個個我∼
不過你地永遠都係我既好姐妹∼
一世都5會變ga”
唉~搞下搞下咁又一日囉~
ps:毛哥仔生日快樂∼
德智..5好5開心喇..
|