今日訓醒老公打卑我..
傾左一陣..佢過左黎我屋企..
唉..之後就落去搵牙欣同德智..
點知..
點知老公唔肯去..
走左個陣唔卑我走..
仲整到我隻手流血..唉..
好痛..
之後去到德智見到..問我做咩,,
我講哂卑佢知../3\
之後佢地牙欣的老公番黎,,/3\
個陣我叫唔好,,因為唔想佢地嘈嘛~
黎到佢講左對唔住..
不過我就駁咀話對唔住大哂牙/3\
之後同佢地上左天台,,屍屍又黎左..
老公話走..我地追佢追到差唔多到輕鐵站..
本來都無咩野嫁..不過我真係好火..
係咁鬧鬧鬧..鬧到佢..唔知點咁../3\
之後仲話打佢,,其實都係意氣用事,,
天日雞昌插旗..放左四個人..
我真係唔想佢有咩事哇..對唔住哇/3\
之後就玩左一陣就番屋企lu..
ps:可能今次錯既係我啦/3\sorry
|