今日老公6點幾打黎嗌我起身..
我仲訓到死下死下咁...哈..
琴晚發惡夢哇>v<"嚇死我呢*
之後起身番學唷...
今日大檢..無事喔..
之後上英文啦..悶屎..
之後上中文..又要罰抄..-0-
無帶書..
之後數學..訓到成隻顛豬咁..
連公式都無默..
搞到要抄250次..>0<"
之後上普通話..
睇睇下碟又訓著左..
之後上科學..
兩個人無番..搞到勁空虛 =.=''
之後tra話卑我知敖嘉雯插左兩隻手指入個鼻到-0-''
簡直想死..-0-
放學就同德智去左頌富等無人性..
唉..之後打卑老公..
老公講左d野卑我知>v<”
關於mickey的-000-''
之後發脾氣番左屋企lo..
ps:好憎你a..哼><”
|