- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日放學就飛左番屋企.. 之前做左d咩,,都唔多記得,, 淨係知訓得好舒服~ 番左屋企,,又好眼訓了,, 電話就響起,,要出元朗,, 我係屋企玩左陣電腦~ 又飛左出去lu.. 跟住去到元朗,,無爆奈~ 要睇家姐面色,,賤.. 之後人地睇睇下電視佢閂左又唔出聲wo.. 咪第一時間問佢做咩閂左個電視~ 佢話訓覺..唔好嘈,,-0-'' 語氣勁唔好-0-''我呀,,都未試過咁樣對第二個啦~ 唉,,之後發左陣脾氣~就訓覺去了,,
ps:無奈呢!