- ●..你印在我唇邊的吻∥ ×° 誰都不可以帶走 ◆ -] *﹏ 你滲入我懷中的暖+..◇ 誰可搶到手`*___
今日一直都無咩事發生,, 放左學我就同懂bbbb同小蝶去左玩,, 之後就番左屋企換衫同食飯,, 跟住欣欣喊喊唷.. 咁就飛左落去陪佢,, 驚佢有事,, 陪佢陪到10點幾,, 我同懂b,,小蝶過左天恆食宵夜~ 之後送懂bbbb番屋企,, 我同小蝶都番屋企lu.. 衣家同大叔傾緊計.. 一陣都訓lu,,呵呵~
ps:今日有開心同唔開心啦,,開心就係都唔知點解好開心,, 唔開心就係見到身邊有fd喊喊lo..希望你好快就會好似我衣家咁啦!!