今日開始懶床喇∼
哈∼
閱讀課個陣miss梁無啦啦入左黎~
派左張紙-0-
之後就上第一堂科學,,
係咁睇錶~
之後上中文,,
好眼訓a~
之後人民~
今日好留心咁聽miss講野a~
可能係講曆史掛~
之後lunch落左去食野~
之後商業~新sir無番~
miss張黎派野卑我地做,,
跟住我同呀肥又訓著左,,
之後音樂~
又比木童笛考起喇,,
之後英文,,都好留心,,
放學就番屋企lu~
之後9點幾就去左呀懂屋企~
同mickey打交~
之後又番屋企lu~
同牙肥傾電化,,
之後就訓lu~
ps:無事發生∼我愛和平∼
|