今日訓到5點幾,,
起身就落街還碟,,
換衫個陣有隻唔知咩野彈左出黎~
嚇死-0-
之後番黎就食飯,,,
玩msn,,
文康係到玩肥達~
好好笑,,
但唔知點解笑笑下就嘈交∼
之後就同老公傾電化,,
激死我喇,,
我話肚餓,,
食後我食緊野,,
佢話食死我a~
wtf..咩天理~
之後我咪話食完就去死~
跟住佢話落街溝女aa~
火爆~
之後我就反界手~
界左唔知幾多下,,
都唔見有血~
咪大力一界,,
wa~屌丫,,係咁流血~
之後老公又打番黎,問我落5落街~
我就即刻飛的過去~
呼~佢係咁吹aa~~
跟住買完野就番屋企lu~
ps:界手巧巧反~
呵呵~
|