今日訓到4點幾起身,,呀媽話番大陸ar>v<"咪急急腳咁走番去law~
番到去差唔多7點...之後整好d野就食飯><"唉,,d餸好難食a~><"
但係我又好肚餓wo~唉是但啦,,跟住老逗又去左唐叔到wo~
咁我地咪睇電視law~睇到12點幾,,家姐話訓覺,,
咁無理由得我自己一個係到睇嫁嘛..咁咪跟埋佢入房訓 law~
我又訓唔著wo~起身拎幾年前個副puzzle黎砌..
砌到差唔多兩點,,聽到有人嗌呀媽倘個名,,咪睇下law~
原來係老逗番黎><"仲以為佢5番添,,之後成屋人都因為佢一個而醒左~
之後我又繼續la~砌到4點幾,,我準備訓~家姐就醒左~
就同佢係到傾左陣計~之後同佢係張床到打架~佢5夠我打a~wakaka~
跟住無奈就訓著左lu~
ps:今日既日子好難挨,,好掛住我老公a~!><"
唔知佢有冇掛住我呢?
|