今日4點先醒,琴晚我唔肯訓,所以卑mickey鬧>v<"
佢話如果我唔訓,以後都唔好搵佢/_\''哇住我就即刻彈上床訓!
之後我就去左元朗搵a肥&dicky,之後上左a肥屋企,
佢a媽係咁叫我同dicky食野,雖然我糸肚餓,但都唔使咁掛!
跟住a肥又哇左我返我屋企睇咸碟同食飯hehe”之後9點半就落街坐,
無耐a肥又要走!我同佢係到傾mickey d野!失落>v<"
之後上左dicky屋企到玩,11點半就返屋企,我買左d意粉返去食,
點知卑呀媽鬧><"喊左出黎!咁岩又諗起mickey d野,就喱埋左係廁所到喊,
家姐返黎見到我咁既樣,就問我咩事...我咪同佢講lo..佢拎左把刀入去搵a媽=0=''
斬死佢<<想,,之後我就係到嗌唔到~哈哈~搞到衣家隻眼腫哂!
ps:準我生只愛你一個,,好嗎?
|